onsdag, maj 14, 2008


Kvaliten på bilderna på den här bloggen sjunker betänkligt. Får skylla på att jag var nyvaken i morse när jag skulle försöka fånga Mårten ,Spock och Smilla.Hussarna och hundarna har fiskat hela dagen i dag och nu när Spock och Mårten sitter på tåget mot Stockholm så ligger Smilla som i koma. Hon kommer nog att vila en vecka men roligt har hon haft det.
Upptäckte med hjälp av Åsa att jag fått en del kommentarer på bloggen. Har tydligen kopplat ur funktionen när jag får ett meddelande om dessa så jag har inte läst dem förrän idag. Roligt med kommentarer.
Som det väl märks är jag inte så inpirerad annars när det gäller bloggen. Blir det en häst till på gården så ska ni få se på annat tänker jag :) Det har kommit en bit på väg i den riktningen men inget är klart ännu.
Filmade hundarna när de lekte,det blev rätt roligt men jag vände kameran fel och hittar ingen funktion för att vända på filmerna..

Inga kommentarer: