lördag, april 10, 2010










Jag gillar ju att lite snyggt omkring mig. Blir lätt stressad av oordning men nu har jag rikliga tillfällen till mental träning ;) Ibland känner jag mig allt lite ensam om allt jobb med djuren, man skulle kanske ha en woffare. Fast de ska ju ha mat och pyssling de också så de är bara att köra. Skottkärran ser allt väldigt liten ut..

Försöker tömma lösdriften samtidigt som det tinar fram allt möjligt omkring mig. Törs inte ta bort så mycket ute ännu eftersom det är blankis under. Positivt är att det har varit varmgrader i natt så nu ska det väl börja tina ordentligt snart.

Myrorna har vaknat, vet inte om det är Lillasyster eller grävlingen som förstör deras stack. Myrorna är en del av min strategi för att hålla flugfritt så jag borde komma på ett sätt att skydda dem.

Kliaren är köpt på Thaipaviljongen i Jämtland. Det närmsta jag kommit Thailand :) Den är mycket populär.

2 kommentarer:

Rosa sa...

Tror du skulle behöva en liten fyrhjulig, för att spara på dina krafter.

Elisabeth sa...

Ja eller köra mina hästar :)