söndag, juni 29, 2014



Vi var på bröllop i går och det var kädkod något turkos. Det ska vara Milla till att få mig att klä mig i något annat än svart och vitt till fest.




Rolig tillställning med intressanta människor!





I fredags var Dorado och jag på Lögdö Bruk och tränade Akademiskt igen. Tur att Lena är mer rutinerad på ämnet, jag glömmer mellan gångerna. Roligt är det i alla fall.
Dorado gick alldeles trygg och lugn ombord på transporten och började direkt äta när vi skulle åka dit. Mycket trevligt. När vi skulle hem hörde han männsiskor prata bakom häcken på herrgården och då var det en annan visa ;) Hm how interesting! Tänkte sen att jag skulle ha tagit det ännu lugnare med honom och tränat lite mer där bakom häcken i stället för att lasta direkt. Man lär sig...kanske...

Se fram emot att åka på Lichmankurs i veckan!!

Inga kommentarer: