torsdag, juli 19, 2007



Jag håller på åtminstone i tankarna att packa. Zapatera och jag ska åka tilll Jämtland i morgon. Vi ska delta på lekdagarna på Dalpraktiken. Mest hade jag nog tänkt mig semestra och surra med folk men vi är indelade i lag så jag får nog tänka om lite. Åtminstone låtsas träna för seger i den avslutande "tävlingen". Detta ingår.(Återkommer med rapport på måndag eller tisdag .Tills dess trevlig helg!!)
Carwash
Sideways framför en stock
(Däcket) kliv upp
Slalom mellan 3 svartvinbärsbuskar
Över en vipp-bro
Över bro in på plan
Sitt av
Sänd en 8 runt bollar i däck
Slalom runt 6 koner
Däck – framben upp
Presenning 20 sek
Sänd över blå tunnor/litet hinder
Gå till däcket sitt upp
Ett varv runt ridplan innanför markeringar valfri gångart
Hopp över skräckmur1/skräckmur2 (
Mål när alla fötter är på presenningen

1 kommentar:

Anonym sa...

Glöm inte löparskorna =) och SOL