onsdag, oktober 10, 2012


Ja kära nån i kväll fick jag inte energi av hästandet precis. Snarare lite grinig blev jag så fy på mig. Dorado trumpetade första gången sen vargen var här som jag hört i alla fall och det spelade ingen roll vad jag hittade på så sa han bara -Ser du ingenting vi måste fly!  Han blev lite lugnare till slut men vi fick hålla oss i hörnet längst ifrån monstret vad det nu var i halvmörkret. Man känner sig otillräcklig.

Det jag hade för avsikt att träna var Linas suga till sig hästen ömsom framdel ömsom bakdel och friendlygame med hästens hals flexad emot mig. Det är en mer utsatt ställning för dem så det är intressant att se hur mycket rörelse från min sida som han klarar där. Även att se om han kan hålla ögonen öppna när man fladdrar förbi med handen. De två senare från True Connectionclinicen..

Inga kommentarer: