måndag, december 29, 2008


Läste på Ulrikas blogg om hennes senaste träning. Tänkte då, har jag gjort det där med GG. Dumt att inte föra journal över sin träning. När man tränat en annan häst på liknande sätt är det lätt att blanda ihop vad man gjort med den ena eller andra.

Kanske är det lite så att jag går vidare med lite mer finessaktiga saker för snabbt. Väldigt bra med andras bloggar så man får inspiration och påminnelser.

Något som fungerar bra för mig nu när jag är ledig är att se lite på en DVD innan jag går ut till hästen. Blir mer fokuserad och taggad. Annars börjar det märkas att jag gått här lite för länge ensam. Man behöver nog träna tillsammans med likar ibland. Möjligheten finns egentligen men jag tycker inte om att köra på vintern.

Kom precis ihåg att jag har ju fört in saker vi gjort på den där Self assesment kartan från Savvycklubens sida. Var har jag den tro. Slarvig och glömsk kan man vara ibland . Det får väl betraktas som mänskligt. Ska leta lite.

Inga kommentarer: