tisdag, maj 01, 2007





Vadå försvann hon?Får inte vi plats?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Den minsta kan väl hoppa upp på flaket!

Elisabeth sa...

Säkert. kanske bäst att bygga ett litet staket innan man kör.. När Z backat ur tranporten sprang den större ponnyn dit och hoppade som en kanin på sidan av baklemmen och in för att se om det fanns nån mat.Jag hann inte fota , synd för det såg kul ut. E

Anonym sa...

Vilken häftig blogg.
vad kung du var på att lasta=).Det måste jag lära kikki. Snart kommer jag och hälsar på er alla. Hade tänkt följa med mamma och pappa när dom ska spela boll hos er.
ha det bra

kram Lina

Elisabeth sa...

Roligt att du kommer.Kanske skulle du ha en blogg du också, det finns ju mängder av fantastiska bilder på dig och dina hästar. Elisabeth

Anonym sa...

Detta är inte alls saktionerat hos förmyndaren!Blir nog kvällskift på Barelli Ranchen istället =))

Anonym sa...

Jag har en redan =).Jag blev så sugen när jag såg din.men jag har inte laggt in några bilder än... Nu i sommar ska jag vara med på level 3. Roligt va? Jag skulle vilja att du och Zapatera är med, det skulle vara så roligt.

Min blogg heter " www.linab.sportsblogg.se

Lina